Info ja ehdot

Ajanvaraus


Maksuton tutustumis- ja kartoituspuhelu (20 min)


Tutustumis- ja kartoituspuhelussa:

  • Käydään tilanteesi ja tarpeesi lyhyesti läpi.
  • Kerron hieman itsestäni ja työskentelytavoistani, jotta voit varmistua sopivuudestani tukemaan sinua.
  • Pohditaan yhdessä millaista tukea ja kuinka pitkään tarvitset, ja annan oman suositukseni. Sinä kuitenkin itse päätät mihin haluat sitoutua.
  • Tarvittaessa ohjaan sinut toiselle ammattilaiselle.
  • Sovimme käytännön asioista, mm. kalenteriajan terapian tai valmennuksen aloittamiseksi.

Asiakas sitoutuu ajanvarauksella tässä esiteltyihin palvelu- ja peruutusehtoihin sekä tietosuojaselosteessa kirjattuihin käytäntöihin.


Peruutusehdot


Palveluntarjoaja ja asiakas sitoutuvat yhdessä sovittuihin aikoihin, ja niiden siirtämiseen tai perumiseen on oltava perusteltu syy.

Ajan peruminen tai siirtäminen tulee tapahtua mahdollisimman ajoissa, viimeistään 24h ennen sovittua aikaa.

Myöhemmin tehdyistä peruutuksista peritään 50% terapiamaksu.

Peruuttamatta jätetystä ajasta, johon asiakas ei tule paikalle, laskutetaan koko hinta.

Omasta tai lapsen äkillisestä sairastumisesta tai sairastapauksesta, josta on lääkärin- tai terveydenhoitajan todistus, maksua ei peritä.

Maksua ei myöskään peritä, jos ajan siirto onnistuu mahdolliselle vapaana olevalle ajalle viikon sisällä. Tämä ei kuitenkaan vaikuta muihin sovittuihin aikoihin.

Peruutukset sähköpostitse: marja@honkalehto.fi

Laskutus


  • Käynnit sovitusta jaksosta laskutetaan ensimmäisen kerran jälkeen tai kuukausittain (Rinnallakulkija tai kumppani -palvelut)
  • Pidempien jaksojen osalta mahdollista sopia osamaksusta
  • Sähköpostitse
  • Maksuehto 7 pv
  • Maksumuistutuslasku +5 €

Sitoutuessasi ensimmäisen kerran jälkeen alunperin sovittua pidempään palveluun, hyvitetään hinnan erotus. Esim. jos olet tilannut vain yhden keskustelun ja haluatkin keskustelun jälkeen jatkaa pidempään jaksoon, maksat myös ensimmäisestä käynnistä edullisemman pidemmän jakson hinnan. Muutos tulee ilmoittaa ennen laskutusta.

Lyhytterapia ei ole terveydenhuollon palvelu, Kelan korvaamaa psykoterapiaa eikä Valviran valvomaa. Lyhytterapia-asiakkuus tai valmennusasiakkuus ei ole potilas- vaan asiakassuhde, jota säätelee kuluttajansuojalaki.

Miten valmistaudun keskusteluun?

  • Lyhytterapia ja valmennus toteutetaan verkossa etäyhteydellä Teams-sovelluksella. Tämä ei edellytä Microsoftin asiakastilin luomista - verkkoyhteys ja nettiselain (tietokone tai älypuhelin) riittää.
  • Saat sähköpostiin lähetettävässä kalenterikutsussa linkin, josta pääset liittymään videopuheluun tietokoneella tai älypuhelimella.
  • Varmistathan itsellesi rauhallisen tilan, jossa voit osallistua ilman ulkopuolisia häiriöitä.
  • Varaa itsellesi myös kirjoitusvälineet, esim. vihko tai muistikirja, johon voit kirjata oivalluksia ja tärkeitä asioita keskustelujen aikana ja väliajoilla, ja joihin voit palata myöhemminkin. Muistiinpanojesi avulla myös edistymisesi konkretisoituu.
  • Suosittelen varustautumaan tutkimusmatkaasi myös avoimella ja uteliaalla mielellä.


Tietosuojaseloste

Tutustu tietosuojaselosteeseen, jossa kerrotaan mm. asiakasrekisteristä ja kirjauskäytännöistä.

Huom. Asiakkaan tilannetta ja prosessin etenemistä voidaan käsitellä palveluntarjoajan omassa työnohjauksessa niin, ettei asiakas ole tunnistettavissa. Asiakas voi halutessaan kieltää tämän lähettämällä pyynnön sähköpostitse marja@honkalehto.fi tai kertomalla siitä suullisesti.